Klachtenregeling – Haven Apotheek – Leiden

De Haven Apotheek, uw betrouwbare apotheek

De Haven Apotheek is onderdeel van de maatschap Apothekersgroep Leiden VOF. Door deze samenwerking kunnen wij u betere zorg verlenen.

Houdt u het kopje 'Nieuws' in de gaten. Hierin houden wij u op de hoogte van actueel (medisch/farmaceutisch) nieuws en informatie over uw apotheek.

Openingstijden

Maandag: 8.00 - 17.30
Dinsdag: 8.00 - 17.30
Woensdag: 8.00 - 17.30
Donderdag: 8.00 - 17.30
Vrijdag: 8.00 - 17.30
Zaterdag: Centraal Apotheek 10 uur - Centraal Apotheek 14 uur

Klachtenregeling

Uw mening telt

Wij zijn altijd op zoek naar manieren om onze producten en dienstverlening te verbeteren. Natuurlijk staat u als patiënt daarbij centraal. Uw mening is dan ook erg belangrijk voor ons. Heeft u een suggestie om onze service- en dienstverlening te verbeteren? Dan horen we dat graag van u.

U heeft een klacht, wat nu?

Vervelend dat u een klacht heeft. Wij vinden het belangrijk van u te horen als u niet tevreden bent. Bespreek de klacht dan met een van onze medewerkers of met de apotheker. Wij nemen een klacht altijd serieus en gaan direct aan de slag om uw klacht samen met u op te lossen. Komen we er samen niet uit, dan kunt u hier lezen wat u vervolgens kunt doen.

Vragen of klachten over de rekening?

Uw zorgverzekeraar is het aanspreekpunt wanneer u vragen of klachten heeft over de zorgnota die u van uw zorgverzekeraar hebt ontvangen. Dat geldt ook voor vragen of klachten over de kosten voor de farmaceutische zorg. U vindt de contactgegevens van uw zorgverzekeraar op uw zorgnota of op uw polisblad.