Klanttevredenheidsonderzoek 2017 resultaten – Haven Apotheek – Leiden

Klanttevredenheidsonderzoek 2017 resultaten

Aan het begin van het jaar hebben wij een klanttevredenheidsonderzoek uitgevoerd dat in mei is geëindigd. Wij danken iedereen hartelijk, die de tijd heeft genomen om ons te beoordelen.

Wij hebben een gemiddelde cijfer van 8,2 van u gekregen. Dit is ook het landelijk gemiddelde. Hier zijn wij erg trots op. Wij werken er hard aan om u zo goed mogelijk van dienst te zijn en zijn blij dat dit gewaardeerd wordt.

De kritische kanttekeningen hebben wij ook bekeken en doen er alles aan om ook deze punten op te lossen. Zoals u misschien weet, is het onderzoek anoniem afgenomen en kunnen wij helaas niet invidueel op uw vragen of opmerkingen ingaan. Dus mocht u ergens tegen aan lopen en wilt u dat mens ons bespreken, mail ons dan (info@haven-apotheek.nl).

Volgend jaar zullen wij dit onderzoek herhalen. Wij hopen dan dat u de tijd zult nemen om ons te beoordelen.

Publicatiedatum: 01-01-2018


« Terug naar het overzicht