Nog steeds telefoonstoring
Vaak horen wij dat wij niet te bereiken zijn omdat het avondbandje erop staat. Wij hebben gemerkt dat als wij door te veel mensen tegelijk gebeld worden, de telefoon overschakelt naar het avondbandje. De mensen van telefonie zijn hier al mee bezig, maar hebben helaas nog geen oplossing gevonden. Als u geen dringende vraag heeft, stel die dan via de mail of via MijnGezondheid.net of via de MedGemak app. Telefoontjes met de vraag of het recept binnen is, zien wij helaas niet als spoed en wij verzoeken u dan ook vriendelijk om te wachten op het bericht dat uw medicijnen afgehaald kunnen worden. Bent u gewend dat het bezorgd wordt, dan zullen wij het bezorgen. Chronische recepten verwerken wij en zullen binnen 2 werkdagen beschikbaar zijn om afgehaald te worden.
Voor meer vragen, verwijzen u naar de ‘Meest gestelde vragen’ op onze site.
Bedankt voor uw begrip!
Publicatiedatum: 13-06-2022